Svjedoci smo svakodnevnih klimatskih promjena koje mijenjaju našu svakodnevnicu i primoravaju nas da svoje navike i stil života prilagodimo novonastalim situacijama.
Požari, poplave, potresi i ostale nepogode uzrokuju da moramo mijenjati način života kako bi se zaustavilo naglo pogoršanje situacije.
Glavni emiteri su industrija, promet, gradovi i poljoprivreda, što znači da svaka osoba sudjelujući u bilo kojoj od ovih aktivnosti, ostavlja svoj osobni ugljični otisak na planetu. Ta količina plinova proizvedena svaki dan naziva se primarnim otiskom. Sekundarni otisak je količina stakleničkih plinova koji se neizravno ispuštaju u atmosferu, a povezani su s cijelim ciklusom proizvodnje i transporta svih proizvoda koje ljudi koriste.
Iako, često razmišljamo da, mi kao pojedinac ne možemo puno promijeniti, ako bi svaki pojedinac pomalo utjecao na okoliš, situacija bi bila umnogome bolja.
Svaki pojedinac svojim djelovanjem nanosi štetu okolišu, ali možemo poduzeti ozbiljne korake kako bismo smanjili emisiju plinova koji doprinose efektu staklenika. Ovisno o navikama, bilo da se radi o prehrani, načinu putovanja, potrošnji energije, kupovnim navikama, načinu zbrinjavanja otpada, svaki čovjek na planetu proizvodi štetne plinove koji negativno utječu na okoliš, a time i na zdravlje, ne samo ljudske populacije, već cjelokupnog živog svijeta na planeti.
Moderan i ubrzan način života, kao i loše navike koje smo svi gradili s godinama, mogu se promijeniti. Potrebno je da se podiže nivo svijesti o ovoj, vrlo važnoj, temi.
Mi, u Thermostone-u, ulažemo maksimalan trud i resurse u pozitivne prakse koje će zasigurno donijeti dobre rezultate, kako na lokalnoj tako i na globalnoj razini. Naša kompanija je utemeljena na čvrstom principu smanjenja utjecaja na okoliš prilikom obavljanja poslovnih aktivnosti, stoga se u procesu proizvodnje Thermostone porobetona ostaci u potpunosti recikliraju, pa se samim tim izbjegava odlaganje materijala i on se ponovo upotrebljava u proizvodnji. U procesu proizvodnje naše kotlovnice svi viškovi tople vode koriste se dalje u proizvodnji, a u zimskom razdoblju tu energiju koristimo kao izvor grijanja. Vodimo računa da prilikom izbora reklamnog materijala dajemo prednost materijalima koji dolaze iz recikliranih izvora.
Svojim primjerom želimo potaknuti pojedinca i druge tvrtke da svoje razmišljanje i djela provode u pravcu unaprijeđenja ekološke svijesti u svojoj poslovnoj i životnoj sredini.
- Energetski učinkovit domEnergetska učinkovitost je pojam koji se zadnjih godina sve češće spominje. Ovaj pojam, u kontekstu… Pročitaj više: Energetski učinkovit dom
- Gradnja kuće – ulaganje u budućnostGradnja kuće je san većine ljudi. Kroz pažljivo osmišljavanje prostora, ljudi žele stvoriti sigurno utočište… Pročitaj više: Gradnja kuće – ulaganje u budućnost
- Jednostavna i brza gradnja Thermostone blokovimaU današnje vrijeme, naš život teče nevjerojatnom brzinom. Uz sve sve više obveza, imamo sve… Pročitaj više: Jednostavna i brza gradnja Thermostone blokovima